donderdag 7 januari 2010

Losse eindjes komen samen

Een dag waarin alles losse eindjes bij elkaar kwamen. Nu nog echt maar een paar stappen of er is een nieuw boek van mij. Dus heb ik vannacht niet veel geslapen. En wil ik zo op de valreep het liefst alles terugtrekken. Is dit het nou? Is het wel zo leuk om me nog een keer bloot te stellen aan een buitenwereld? Vorige keer was het leuk maar wie zegt dat het nu...? Waarom zou ik eigenlijk? Maar waarom zou ik niet? Het is de schaamte. Het is natuurlijk de schaamte weer.
Ik ben nu een nieuw lang verhaal begonnen en dat gaat over schaamte. Het gaat over iemand met een hele grote neus die zich daarvoor schaamt en zijn hele leven wordt erdoor vergald.

3 opmerkingen:

mir zei

http://weblogs.vpro.nl/wimdebie/2010/01/08/bloot/

Elke zei

Hoi Mir, ik kan 'm niet openen. Elke.

Elke zei

Schaam schaam - het lukte wel. Geweldig ja. Heerlijk. Ik ben me er ook helemaal in aan het verdiepen. De Schaamte.