woensdag 20 augustus 2008

Kipfiletspul

Ze vertelde me dat ze vandaag met een vriendin een vibrator was wezen kopen en er toen zelf ook eentje aangeschaft had. Een gigantisch ding.
'O, leuk.' Ik nipte aan mijn glaasje muntthee.
Ja, ging ze door, want het was uit met de relatie van haar vriendin dus die moest er snel één aanschaffen natuurlijk.
Ik knikte.
Afijn: dus zij met z'n tweeën de sexshops afstruinen. Haar vriendin wilde persé een harde hebben. En er was tegenwoordig vooral veel zachts op de markt. Van dat kipfiletspul. Ze wist niet of ik dat kende?
'Dat kipfiletspul ja,' zei ik. Van dat kipfiletspul? dacht ik. En dat dat toch alle kanten op moest flubberen. Of zou er soms een inbrenghuls bij zitten?
'Hoe was jullie vakantie eigenlijk?' vroeg ze toen.
Ik woelde door mijn haar. Probeerde op deze manier het schaapachtige in mijn blik te verbergen.

Geen opmerkingen: