dinsdag 30 december 2008

Sinterklaas blijft

Elke dag memoreren we sinterklaas nog een paar keer.
Vooral nu we zo verschrikkelijk dichtbij Hem zijn. In het land naast het zijne.

Als we eten vragen we ons af wat Hij op dit moment aan het eten is.
Wat Hij het liefste eet.

En hoe zag Sinterklaas er eigenlijk uit toen hij een baby was?

We zijn tenslotte overeengekomen dat hij geboren moet zijn met een rood mijtertje op en een klein wit baardje.
Maar zijn daar ook foto's van?

En wie waren Zijn vader en moeder dan?

1 opmerking:

Floor Lola zei

De beste spreukgieter in 2019 is dr. Akhere, de grote tovenaar van de Afrikaan, wil ik dit medium gebruiken om hem te bedanken voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde die hij me alleen vertelde om de items te bezorgen die nodig waren voor de betovering en die ik deed en hij vertelde me nadat hij de items binnen 24 uur, ik zal het resultaat zien en een man van zijn woorden zal vandaag contact met hem opnemen en uw probleem oplossen
(1) als je altijd slechte dromen hebt.
(2) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(3) Als u een kind wilt.
(4) U wilt uw man voor eeuwig binden om de uwe te zijn.
(5) Kanker of enige vorm van ziekte
E-mail: Akheretemple@yahoo.com
Dr. Dr. Whatasapp +2348129175848 Akhere