woensdag 31 december 2008

Tot op het laatst

Het Besluit van Dola Korstjens heeft dit jaar op de valreep nog Het Buitenland bereikt.Vandaag staat er een stukje in De Morgen. Met als kop: De dood ophouden als een plasje. Meer kan ik vanaf mijn computerscherm niet lezen. Zelfs met twintig vergrootglazen niet. Het blijft dus spannend tot op het laatst. Ik hoop volgend jaar ook.

Ik wens jullie allemaal een heel spannend 2009! (Leuk spannend welteverstaan)
Ik zit in Portugal. Zodat ik nog een uur langer van 2008 genieten kan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij ook een goed 2009, met je boek op avontuur naar verre landen!

Floor Lola zei

De beste spreukgieter in 2019 is dr. Akhere, de grote tovenaar van de Afrikaan, wil ik dit medium gebruiken om hem te bedanken voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde die hij me alleen vertelde om de items te bezorgen die nodig waren voor de betovering en die ik deed en hij vertelde me nadat hij de items binnen 24 uur, ik zal het resultaat zien en een man van zijn woorden zal vandaag contact met hem opnemen en uw probleem oplossen
(1) als je altijd slechte dromen hebt.
(2) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(3) Als u een kind wilt.
(4) U wilt uw man voor eeuwig binden om de uwe te zijn.
(5) Kanker of enige vorm van ziekte
E-mail: Akheretemple@yahoo.com
Dr. Dr. Whatasapp +2348129175848 Akhere