vrijdag 11 april 2008

De dichters komen

In mijn hoofd hadden 'de dichters' mijn huis al de hele dag bestormd. De dichters komen! Al wist ik niet eens zeker of de dichters vanavond daadwerkelijk zouden komen. De communicatie tussen mij en de dichters was op z'n zachtst gezegd raadselachtig verlopen. Per cc mail. Ik kende een enkele dichter van gezicht maar van de rest wist ik alleen de naam die in het cc-tje stond.
Voor de zekerheid had ik op het tijdstip dat de dichters zouden kúnnen komen de chocolaatjes en een bak nougat klaargezet. En toch nog snel wat extra flessen wijn ingeslagen. Je wist het niet.
De minuten verstreken, ik las de krant, ik las de krant, en ze waren er nog steeds niet. Waarschijnlijk kwamen ze niet meer.
Net op het moment dat ik mijn lijf liet zakken en mijn benen ontspanden, ging de voordeurbel.
Daar had je de dichters!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.