dinsdag 29 april 2008

Link

Deksels! Ik probeerde net wat reclame te maken voor mijn hoorspelbewerking van 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun. Wordt op 12 mei uitgezonden bij BNN, op radio 1, 20.00 u. 
Regie: Marlies Cordia. Spel: Georgina Verbaan, Anthonie Kamerling, Sophie Hilbrand.
Ik ben minstens zo benieuwd hoe het klinkt. 
En reclame voor een optreden van mij op 28 mei in Broese. Samen met de Utrechtse topdichters Alexis de Roode en Ingmar Heytze. 
Ik wilde eigenlijk zeggen dat je het beste allemaal maar kunt komen kijken.
Daar is zo'n weblog toch ook voor bedoeld? Als ik tenminste kon linken.

1 opmerking:

Anoniem zei

highlight het woord dat je wil linken, druk vervolgens op het tekentje dat eruit ziet als een schakel van een ketting, type de url in en dan moet het gelukt zijn.
maar zo is het ook te vinden.