dinsdag 1 april 2008

Notitie bij vandaag

K. bellen.
Zal ik om half 3 bij haar langs?

Stukje kiezen om voor te lezen.
Ga ik naar Voorleesclub?

Boodschappen doen.
Wat eten we?

Uit welke van de vier lopende projecten moet ik kiezen?
Hoe voorkom ik dat er elke dag een nieuw project bij komt?
Waarom altijd het lege blad verkiezen boven dat wat er al is?
Waarom vind ik alles saai, waar ik eenmaal aan begonnen ben?
Wanneer weet je dat het goed is?

En ECHT WAAR op het moment dat ik dit schrijf, verschijnt de Muze.
Zijn kleine kopje piept om het hoekje. Vervolgens rent-ie als een dolle door mijn werkkamer - alsof het een snelweg is die hij over moet steken - en verdwijnt.
Nu is hij vast de keuken aan het ruïneren met de hele Muzeclub.

5 opmerkingen:

Heleen zei

Rare

Anoniem zei

Oplossing:
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/6/6d/DaWqnRy9Pn/46iweFGQxjw==.jpg
Schrijf ze!

Elke zei

Jan, ik kan De Oplossing niet openen.

Anoniem zei

Pas bij het openen op je vingers!

Deze dan: http://www.mauritsstraatutrecht.nl/Muizenklemmen17cm.jpg

Heleen zei

Minder kans op hartaanval door poes in huis.....Vara Kassa