donderdag 26 juni 2008

Gaat ze dood?

Geheel onverwacht ontdekte ik hedenochtend dat er een recensie in de nieuwe Groene staat. Met de kop: Gaan ze dood?
Daar zat ik. Met dat bericht. Het blad zou pas laat in de middag - rond vier uur - in mijn brievenbus liggen. Hoe moest ik deze dag verder nog doorkomen? Ik kon natuurlijk meteen naar buiten rennen, regelrecht naar de bladenman, om de Groene alvast te gaan kopen. Ook zou ik kunnen proberen in te loggen bij de digitale versie. Dat kan als vast abonnee. Een paar codes en je bent binnen. Het zou - al met al - niet eens héél moeilijk hoeven zijn de recensie voor vier uur vanmiddag te lezen. Maar vooralsnog hield ik het zo. Vooralsnog deed ik liever niks. Ja, een beetje oproer kraaien op m'n bureaustoel. Zoals altijd.
Tot m'n redacteur belde...

Geen opmerkingen: