maandag 9 november 2009

Gebonden zijn

Het vervelende van mijn toestand is dat het zo overduidelijk gebondenheid aangeeft. Er is geen ontkomen aan. En daar houd ik niet van. Al ben ik al jaren gebonden met veel plezier. Maar dat moet binnenshuis blijven.
Tot nu toe kan ik het voor de buitenwereld nog redelijk verbergen onder lange bloezen met strakke broeken en hoge hakken eronder. Met een glaasje spa rood losjes in mijn hand. Maar daaronder zit dan een gedraaide worst. Die bijna uiteenspat. Ik heb alles over voor de vrijheid. Al is die gelogen.
Nou ja, het is op deze manier gewoon vervelend flirten. Het is nog net te doen. Maar lang zal het niet meer duren of het wordt allemaal zichtbaar. Of ik word zichtbaar. Steeds zichtbaarder. Steeds groter. Neem steeds meer en meer ruimte in.

2 opmerkingen:

louter zei

zwangere vrouwen, in hun vierde, vijfde maand, zijn op hun mooist. Flirten maar!

Elke zei

Ik vind ze nooit zo mooi...oei oei.
Maar wel lief.