vrijdag 12 maart 2010

Schrijvers moeten aan marketing doen, las ik weer ergens

*BOEKmagazine ligt in de winkel met een voorpublicatie van het verhaal Grote Voorspoed uit Lastmens. Dus als je nog niet zeker weet of je het hele boek wil aanschaffen, lees je daar alvast een voorproefje...
Ook kun je Lastmens gratis en voor niets winnen.
Maar Lastmens winnen kan ook nog steeds hier.

Verder staat in BOEKmagazine een heel leuk interview met Sanneke van Hassel over de opmars van het korte verhaal. En over Hotel van Hassel, een lang weekend, korte verhalen, van 16-19 april in de Balie te Amsterdam. En waarvoor ik nu o.a. een stuk aan het schrijven ben over mijn liefde voor Alice Munro.

*Bestel hier het hoorspel van Het Derde Huwelijk. Het is gisteren in Antwerpen aan de pers voorgesteld, door mij bewerkt, de eerste reacties zijn laaiend enthousiast, en ik kan wel verklappen dat het een waar genot is om naar de stem van Franck Focketyn te luisteren in de rol van hoofdpersoon Maarten Seebregs. Het is erg goed geworden.
Toegevoegd op zaterdag: Lees dit interview in de standaard.

*Vooruit, als je mijn boek niet wint, koop het dan. Vraag naar Lastmens in jouw boekwinkel of bestel het hier of waar dan ook.

Huidige trend: geef je werk eraan, kies voor je gezin.

Geen opmerkingen: